Класний керівник





Поїздка до міста Харкова
Циркове шоу
Січень 2020


Лінійка до дня Соборності України
Січень 2020


Святий Миколай

День хустинки







Відпочинок




Підготовка до нового року










Радіо диктант




Нагородження переможців



Виставка до дня бібліотек


Виготовлення різдвяної писанки




Виготовлення гольниці








Людина починається з добра






День вчителя


Ярмарок - розпродаж



Флеш


Урок трудового навчання
Виготовлення виробів із круп












Лінійка до дня Захисника Вітчизни

День смайлика!





 Виховна година до дня похилого віку



Посвята у п'ятикласники






















День спорту








Конкурс квітів!


Малюнок на асфальті



Перший урок!

 День знань!!
1 вересня



І знову!!!! 5 клас 
2020

Лінійка "Афганістан" 



Відпочинок!!!





День народження 

Виховний захід до Міжнародного жіночого дня 8 березня
Сценарій конкурсу: «Майстер –шеф

Мета: навчити дівчаток готувати різні страви та розширити кругозір їх приготування; розвивати моторику рук та естетику оформлення страв; виховувати любов та повагу до традицій нашого народу.
Хід заходу
Ведуча . Добрий день, шановні гості! Сьогодні наш конкурс присвячений Міжнародному жіночому дню 8 березня. Учасниці нашого конкурсу, як весняні квіти: прекрасні, тендітні, чутливі. Їхня краса чарує очі. А хто не любить красу? Її люблять усі. Краса врятує світ! Отже, зустрічайте наших красунь.
Сьогодні у конкурсі «Майстер-шеф» беруть участь 4 команди.
Зустрічаємо оплесками першу команду Анастасія зі своєю матусею.
Зустрічаємо оплесками другу команду Єлизавета зі своєю тіткою.
Зустрічаємо оплесками третю команду Аліночка зі своєю матусею.
Зустрічаємо оплесками першу команду Валерію зі своєю сестричкою.
Свято розпочалося, учасниці на сцені, залишається тільки познайомити всіх з нашим вельмишановним журі.
1.Рич Оксана Валентинівна
2. Стецюра Юлія Зновївна
3. Бєляєва Наталія Іванівна
Зараз проведемо жеребкування, яка команда розпочинає перша, друга і т.д. І кожна команда повинна сказати назву своєї команди
Команди готові займають свої столи у залі.
Ну що ж розпочнемо, хвилюєтесь і я теж.

Ведуча .
Наш перший конкурс так і називається – «Домашня робота»! Кожній команді була домашня робота, приготувати найулюбленіше блюдо і розповісти про нього.
А наше журі оцінить і покуштує його. 




Оцінюємо перший конкурс у 5 балів.

Ведуча. Дякуємо нашим командам за домашню роботу, а журі попоросимо приступити до своїх обов`язків.

2.Наступний конкурс «Хто швидше»
На столі знаходиться морквинка та ложка. Наші менші учасниці ложать морквинку у ложку і несуть до старшої учасниці, яка тримає ніж і розпочинає чистити морквину, яка повинна добре почистить і швиденько до наших журі.
Конкурс оцінюється у максимально у 5 балів.
Раз, два, три почали.
3. Конкурс «Господарочка».
Ведуча . Вельмишановні судді, приступайте до роботи. А ми продовжуємо наше свято. Гадаю, що після цього конкурсу вже ні в кого й на думку не спаде засумніватись у тому, що найкрасивіші дівчата – в Україні!
А які вони вміють ліпити варенички. Здогадалися? Наші старші учасниці повинні замісити тісто, а менші зліпити один вареничок з начинкою і гайда до нашх журі.
Максимальний бал 5.
Раз, два, три почали.


Ведуча. Дякуємо нашим конкурсанткам, а суддів знову просимо приступити до виконання своїх обов`язків.
Ведуча. Наступний третій конкурс «Загадка» . Ваше завдання: уважно слухати зміст запитання, а хто знає відповідь, той піднімає сигнальну картку. Зрозуміли? За правильнувідповідь команда отримує один бал. Умови конкурсу: не підказувати, бо питання зніматиметься. Увага!
1. Як називають жінку-матір? (Берегиня)
2. Що сирим не їдять, а вареним викидають? (Лавровий лист)
3. В землі робився, на кружелі вертівся, на вогні пікся, на ярмарку бував, людей годував, а як упав, то й пропав і ніхто не поховав. (Глиняний глечик)
4. Зв’язаний, скручений, а щоранку по хаті танцює. (Віник)
5. Хто всім нам хліб ділить? (Ніж)
6. Що за курочка, що під землею несеться? (Картопля)
7. Що то за голова, що лиш зуби й голова? (Часник)
8. Який єдиний камінь вживають в їжу? (Сіль)
9. Корінець пекучий дуже, та усім потрібен він. Ти здогадуєшся, друже? Ця рослина зветься… (Хрін)
10. Як найкраще висушити мокре взуття? (Наповнитийого сухою газетою)
Ведуча. Я впевнена, що справжня господиня повинна мати хороший смак, бути прекрасним дегустатором. А, до речі, що таке дегустація?
Ведуча. Так, правильно, це – проба. Вашезавдання: із зав’язаними очима визначити на смак,  що за їжу ви їли.Отже пятий конкурс «Дегустатори» і максимум 5 балів.
Результати пятого конкурсу
6. Шостий конкурс назвається «Попелюшка» На швидкість вам потрібно відібрити квасолю від гарбузового насіння і швиденько да нашого журі.
Максимальний бал 5.


Журі оголосіть результати
Ведуча 2. Участь в останньому конкурсі – вирішальна.Отже сьомий конкурс «Яйце» Нашим господарочкам пропонується варене яйце, менші учасниці повинні його обчистити, а старші учасниці повинні на тарілц підготувати виріб із яйця і можно використити інші овощі, які залишились із минулих конкурсів.
Отже почали, Максималний бал 5 .






          Ведуча 2.Вельмишановне жюрі не баріться з висновками, адже вирішальне слово за Вами.

Нагородження дипломами та подарунками всіх учасниць.

Ведуча 1. Отож, ми разом з вами визначили переможців сьогоднішньої конкурсної програми. Вони гіднанашихоплесків!






Урок бібліотекаря




Робота на конкурс "Парки - легені міст і сіл"
На сьогодні постало перед людством багато екологічних проблем: забруднен­ня ґрунтів, повітря, водойм різними відходами, вимирання десятків видів рослин та тва­рин та інше. Голо­вною причиною усіх негараздів природи була і є лю­дина. Не усвідомлюючи свого місця у навколишньому середовищі, вона шкодить, насамперед, собі і своїм нащадкам. Ось чому треба вчити дітей берегти рідну землю і все, що на ній живе, росте, існує.
З цією метою, два роки поспіль, починаючи з 5 класу, ми разом із класним керівником Редченко Яною Володимирівною працюємо на території  Пархомівського лісництва біля пасіки. Щороку, навесні та восени, ми із задоволенням приходимо сюди, щоб  внести свій маленький внесок в оздоровлення довкілля нашого рідного села Пархомівка.
Розпочалося все із походу до лісу. Там ми розважалися, варили кашу, грали в різні ігри. Втомившись, зібрали свої речі і вийшли на дорогу, щоб іти додому. По дорозі ми звернули увагу на пасіку, яка знаходилась поблизу лісу. Коли ми підійшли ближче, ми помітили пасічника, який сам прибирав величезну територію пасіки. Тому ми вирішили запропонувати йому свою допомогу.



Під час прибирання, Володимир Іванович розповів нам багато цікавої інформації про бджіл, будову вуликів, про процес збирання меду. Нам дуже сподобалось, тому ми вирішили допомогти прибрати територію пасіки, щоб рослини змогли швидше вирости, зацвісти, а бджоли  більше зібрати меду.

Ми працювали разом із класним керівником весело та завзято. Діти разом з дорослими вигрібали сухе листя та виносили його в компостну яму тому, що листя палити неможна. Там воно згодом перегниє і його можна буде використати як добриво для рослин.






Після прибирання території нам Володимир Іванович запропонував нам допомогти йому посадити молоденькі саджанці сосни. Ми залюбки взялися і до цієї роботи.




Спочатку ми накопали ямки, потім обережно встромляли кожне деревце в ямку, акуратно розпрямляючи йому гілочки. Коли його коріння було вже наполовину вкрите землею, деревце рясно поливали, потім ще раз пригортали землею.

S73F8084

Таким чином, ми посадили алею із п'ятнадцяти  молодих  сосен. Крім цього, ми ще обкопали фруктові дерева, які ростуть на території пасіки. Роботи було багато, але вона викликала таке задоволення в усіх, що час просто летів! Всі поморились, але отримали насолоду від зробленої роботи. Нам сподобалося працювати на природі, адже кожен з нас є її частиною. Про свою роботу ми розповіли в школі для того, щоб якомога більше учнів залучити до такої корисної справи.
Розпочався новий навчальний рік, ми подорослішали адже  перейшли до 6 класу. Згадали про нашу роботу на пасіці та вирішили незабаром провідати пасічника та подивитись на саджанці, які ми посадили весною. Наступного тижня ми всім класом пішли на пасіку. Володимир Іванович радісно нас зустрів, варив з нами кашу і розповідав багато цікавих історій.





SAM_0452
SAM_0464 

SAM_0470Найбільше нам сподобалася розповідь про бобрів. Разом з Володимиром Івановичем ми ходили дивитися на  місце, де вони живуть.
SAM_0472













Також ми відвідали алею молодих сосен, які власноруч саджали навесні. Сосни помітно підросли, що нас дуже порадувало. Після цього ми з задоволенням допомогли Володимиру Івановичу прибрати територію пасіки.
Важливо усвідомити, що кожен з нас є частиною природи, як і все живе. Ми живемо у тому самому світі, ми так само залежимо від природи, як і вона від нас, а головне - ми, люди, несемо відповідальність за всіх істот навколо. Адже це не вони забруднюють навколишнє середовище, а люди! Проте й допомогти природі, захистити її, порятувати від загибелі може тільки людина. Бережімо природу!




"Ти можеш!" - повинен на­гадувати вчитель учневі.
«Він може!» - повинен нагадувати колектив.

«Я можу!» - повинен повірити в себе учень.

В.Шаталов



Виховна година «Людина починається з добра».
Мета:
- виховувати в підлітках доброту;
- довести, що можливість зробити світ трохи кращим знаходиться в кожному з нас.
Обладнання:
- папір для відповідей на тести й малюнків, фломастери;
Хід занять
Проведення тесту
    Перш ніж почати розмову по темі нашого заняття, я пропоную вам відповісти на запитання тесту.
1. У тебе є гроші. Міг(могла) би ти витратити все, що в тебе є, на подарунки друзям?
2. Приятель розповідає тобі про свої проблеми, але тебе це мало хвилює. Чи даси ти йому зрозуміти, що це тобі нецікаво?
3. Твій партнер  дуже погано грає у якусь гру. Чи будеш ти йому піддаватися, щоб доставити приємне?
4. Чи часто ти говориш людям добрі слова?
5. Чи любиш злі жарти, розіграші?
6. Чи довго ти пам'ятаєш нанесені тобі образи?
7. Чи завжди ти не упускаєш можливості зробити яку-небудь добру справу?
8. Чи вважаєш ти, що якусь справу ти зробиш краще, ніж інші?
9. Чи кидаєш ти гру, коли починаєш програвати?
10. Якщо ти впевнений(а), що прав(а), чи слухаєш ти заперечення співрозмовників?
11. Чи охоче ти допомагаєш іншим?
12. Чи насміхаєшся ти над ким-небудь, щоб розвеселити компанію?
Слово вчителя з елементами бесіди
    Про результати тесту ми поговоримо пізніше, а зараз спробуємо визначити тему заняття. Ромен Ролан одного разу сказав: (краще заздалегідь написати на дошці) «- це найпрекрасніша музика душі. Як би було чудово, якби вона звучала в кожному з нас». Що мав на увазі Ромен Ролан? Вставте пропущене слово в дане висловлення, і ви дізнаєтеся тему сьогоднішнього заняття. (Відповіді дітей)
     Доброта - це і є тема заняття. Які ви знаєте слова, що визначають доброту
Яке їхнє значення?
- доброчесний: високоморальний, що проявляє чесноту, повний чесноти;
- добродушний: добрий і м'який по характеру, незлобивий;
- доброзичливий: бажаючий добра, готовий сприяти благополуччю інших;
- добронравний: одмінний гарною поведінкою, гарною вдачею;
- добропорядний: пристойний, гідний схвалення, порядний;
- добросердий: той, хто володіє добрим серцем, ласкавий, співчутливий.     Як ви думаєте, якими якостями з перерахованих володіє по-справжньому добра людина? (Відповіді дітей)
Правильно, усіма. Чи багато ви зустрічали таких людей? А чи пам’ятаєте ви, які добрі справи ви зробили сьогодні, за минулий день, тиждень?
Підведення підсумків тесту
     Давайте подивимося результати ваших тестів.
Так – 1-4, 7, 11 – 1 бал
Ні – 2, 5-6, 8-10, 12 – 1 бал.
    8 і більш балів: ти люб'язний, доброзичливий, умієш поводитися з людьми; тільки одне побажання - будь щирим;
   4-8 балів: твоя доброта має вибірковий характер: ти можеш бути добрим до одних людей і черствим стосовно інших;
   0-4 бала: спілкування з тобою буває нелегким; тобі не вистачає доброзичливості до людей, відкритості серця.
Розповідь учителя з елементами бесіди
     Фахівці стверджують, що добрі справи справляють на наше психофізіологічне здоров'я дуже великий позитивний вплив. Стан, у якому перебуває людина, охоплена поривами доброти, організм сприймає як позитивний стрес і виробляє величезну кількість захисних речовин, тому по-справжньому добрі люди рідше хворіють. Крім того, у стані «приступу добросердості» виробляються гормони, що активізують розумову діяльність і творчий потенціал.
     А що відбувається з людиною, яка робить злі вчинки? (Відповіді дітей)
     Відомий англійський письменник Оскар Уайльд у романі «Портрет Доріана Грея» описав історію надзвичайно гарного парубка з ясними блакитними очами й золотавими кучерями, портрет якого був відбитий одним художником.
    На життєвому шляху йому зустрічається лорд Генрі, який вселяє парубкові, що єдині справжні цінності у світі - це насолода від виконання своїх усіляких бажань. Повіривши цьому, Доріан висловлює божевільну думку: нехай печатка пороків і страстей лягає не на його особу, а на портрет, нехай старіє образ на полотні, сам же Грей нехай завжди залишається юним і прекрасним. За виконання свого бажання Доріан продає душу дияволові, після чого виникає таємничий зв'язок юнака з портретом. Після жорстоких учинків Грея на полотні виникають риси жорстокості аж до слідів крові після вбивства. У міру того, як пристрасть до насолод спустошує й опоганює душу, спотворюється портрет, а обличчя Доріана як і раніше залишається юним і прекрасним.
   Ідуть роки. Друзі й знайомі старіють, а Доріан як і раніше залишається молодим і гарним. Лише з портрета, який він ретельно приховує від усіх, на нього дивиться його душа, що гине, - уособлення пристрастей і пороків.  Дориан падає усе нижче й нижче, тягнучи за собою своїх друзів, заражаючи і їх спрагою насолоди. Близький друг призиває його до покаяння, але Доріан відповідає: «Мені пізно молитися. Для мене це порожні слова».
     Він повністю втрачає здатність любити й співчувати. Портрет з моторошним, огидним, виродливим обличчям гнобить його. І одного разу, не витримавши видовища своєї душі, Доріан Грей ударяє портрет ножем. Лунає страшний галас. Слуги, що вбігли, бачать портрет прекрасного юнака із золотим волоссям, а  на підлозі - мертвого огидного старого з ножем у грудях.
Розглядання фрески Леонардо да Вінчі
«Таємна вечеря»  з обговоренням
   А зараз подивіться на цей фрагмент. Що ви можете сказати про Людину, зображену на ньому? Як ви думаєте, хто це? Який Він? (Відповіді дітей)
    Це фрагмент фрески Леонардо да Вінчі «Таємна вечеря». Сама фреска перебуває в Італії, у Мілані, у колишньому Домініканському монастирі.
     Леонардо да Вінчі зобразив Ісуса Христа зі своїми апостолами під час останньої вечері, перед Його зрадництвом і стратою. На фресці художника відбитий момент, коли Ісус Христос повідомляє своїм учням, що один з них зрадить Його.
    Я хочу вам запропонувати версію історії написання цієї фрески, викладену автором-виконавцем Світланою Копиловою. Пісня так і називається «Леонардо да Вінчі».
    Питання:
Як ви думаєте, чи можливо це - написати з однієї людини й образ Христа, і образ Іуди? Чи може обличчя однієї людини бути прекрасним, і потворним? У якому випадку це можливо? (Якщо ми робимо добрі справи, риси нашого обличчя облагороджуються, а якщо злі - спотворюються. Від нас залежить наш внутрішній і зовнішній стан).

Підсумкове слово вчителя
 Я хотіла б, щоб ви ніколи не забували про те, що стан вашої душі залежить тільки від вас.
Ты будешь ближними любим
И радость доброты познаешь
Не пожелав другим
Того, чего себе не пожелаешь. 
     Цей чотиривірш мовою Євангелія звучить так: «Возлюби ближнего как самого себя», тобто роби оточуючим людям тільки те, щоб хотів отримати від них. На цім правилі побудовані моральні закони всіх часів. Зникають одні народи, з'являються інші, а заповідь «Возлюби ближнего как самого себя» залишається актуальною завжди, особливо в наш такий убогий любов'ю один до одного вік. Я бажаю, щоб ваші душі були наповнені тільки любов’ю і добротою.


Перший урок «Ми – нація єдина!»
Мета: поглибити знання учнів про історію, природні ресурси, культурну спадщину України; формувати культуру взаємовідносин між людьми, повагу до традицій і звичаїв українського народу; виховувати почуття патріотизму; сприяти розвитку пізнавального інтересу.
Хід уроку
І. Організаційний етап
Учні розташовуються в класній кімнаті. Лунає пісня «Лише у нас на Україні».
ІІ. Мотивація навчально-виховної діяльності учнів. Оголошення теми уроку.
Учитель: Доброго дня!
Сьогодні свято завітало в школу,
Бо перше вересня, і пролунав дзвінок.
Змужнілі, сонцем зласкані улітку,
Ми розпочнемо Перший наш урок.
Наш Перший урок пропоную розпочати такими рядками про Україну.
Моя Україна
Артем: На світі багато чудових країн,
Мені наймиліша, найкраща країна,
Яка піднялася, мов Фенікс, з руїн,
Безсмертна моя Україна.
Ти з давніх віків непокірна була І волю свою боронила невпинно.
Нарешті збулося – її здобула Звитяжна моя Україна.
На землях твоїх неозорих степів Живе працьовита і чесна родина,
Хвилюється колосом стиглих хлібів Моя золота Україна.
В садах і дібровах в вечірні часи Чарує нас пісня дзвінка солов’їна,
І чути співочі дівчат голоси, – Пісенна моя Україна.
Тепер ще не легко живеться тобі,
Є в тому, мабуть, особлива причина.
Та все подолає в тяжкій боротьбі Незламна моя Україна.
Квітуй, мов калина, над плесами вод,
Будь в дружбі і праці міцна та єдина.
Хай буде щасливим твій вільний народ,
Прекрасна моя Україно!
ІІІ. Основна частина
Учитель: – Подивіться, будь ласка, у вікно: шепоче замріяний вітер слова кохання річці синьоокій, а день стоїть у шелестах золота та яскравих кольорах осінніх квітів. Обнялися голубе небо і пожовкле колосся безкраїх степів. Такою ми бачимо під вересневим сонцем нашу неньку – Україну. Вона горда від того, що зуміла виховати людей, здатних об’єднатися на Майдані, здобути волю, вибороти справедливість. Ми заявили про себе, як про велику націю, гідну зайняти достойне місце у світовій спільноті.
Трагічні події в Україні, починаючи з листопада минулого року, тривожать та не залишають байдужими жодного громадянина країни. Кожному з нас необхідно усвідомити, за що боролися учасники Євромайдану і заради чого пожертвувала своїм життям «Небесна сотня».
Учитель: – Вшануємо їх пам’ять хвилиною мовчання.
Ліза: Народе мій, пишаюся тобою:
Моя душа – частинка твого «Я».
Красою правди у святім двобою Понад Майданом сонця лик сія.
Є нація! Хай знають всі у світі:
Ми є! Народ піднявся із колін!
І переможно сонце правди світить,
Співає гордо наш Державний Гімн.
(Звучить Державний Гімн України).
Учитель: – Україна – це отча земля, рідний край, де ми народилися. Столиця України – Київ. Широкі і чарівні простори, прекрасні села і міста. Могутньо котить до Чорного моря сиві хвилі найбільша річка України – Дніпро. Буйною зеленню шумлять на його берегах сади, ліси. Золотистим морем розливається безкраїми нивами жито-пшениця.
–    Погляньте на карту України. На ній позначено кордони української землі. На півдні нашу державу омивають теплі моря – Чорне й Азовське, є в нас чудові гори. Простір землі, заселений українським народом великий. Щоб його перетнути, потрібно пішки йти із заходу на схід 90 днів, долаючи щодня по 30 км.
–    Про етапи становлення України, її історію вам розкаже учень- історикознавець.
Лера. Віддавна на території України існували держави скіфів, сарматів, готів та інших народів, але відправним пунктів української державності і культури вважається Київська Русь (ІХ-ХІІІ століття).
Формування новітньої нації припало на часи визвольної війни 1648-1657 років під проводом Богдана Хмельницького проти Речі Посполитої. Результатом війни стало заснування в України козацької держави – Війська Запорозького.
У ХУІІІ столітті козацька автономія була ліквідована. Під час української революції початку ХХ століття постало декілька національних держав: Українська Народна Республіка, Українська Держава, Західно-Українська Народна Республіка.
У 1919 році відбулося возз’єднання українських земель, проголошено Акт злуки. У 1922 році Українська республіка ввійшла до складу Радянського ^юзу. Сучасна держава Україна утворилась у результаті розпаду Радянського ^юзу 1 грудня 1991 року.
Україна – унітарна держава, територія якої поділяється на адміністративно-територіальні одиниці, що не мають статусу державних утворень і не володіють суверенними правами.
Учитель: – А зараз ми проведемо вікторину «Чи знаєте ви Україну?»
  1. У якій півкулі знаходиться на карті наша Батьківщина? (У східній).
  2. На якому материку ми живемо? (Євразія).
  3. Які країни межують з Україною на півночі? (Білорусь).
  4. З якою державою Україна межує на сході? (Росія).
  5. Коли країна проголосила свою незалежність? (24 серпня 1991 року).
  6. Де знаходяться географічний центр Європи? (На території України в Закарпатській області поблизу с. Ділове).
  7. Яка називається найвища вершина Карпат? (Г ора Г оверла, 2061 м).
  8. Яка найбільша річка в Україні? (Дніпро).


Комментариев нет:

Отправить комментарий